torsdag, augusti 06, 2009

Klockan bara tickar iväg!

Klockan är redan över 16:30. Jag som skulle gjort en massa saker idag, men har gjort lite iallafall. Ska hoppa in i duschen nu snart sen åka med mamma och hjälpa henne handla tills i morgonkväll då min bror andrej kommer hit med sin tjej cicci och hennes två sönder Liam och Sebbe. Får se om jag är hemma då för i morgonbitti 07:00 går bussen från Sandviken, jag och Wicky ska på kryssning över dagen. Ska bli jätteroligt.
Vet inte riktigt vad som händer ikväll, har funderingar på att åka en vända till Sandviken men vet inte riktigt. Vi har inte kommit på än va vi ska göra, och klockan bara tickar iväg.
Dags att gå ner och duscha så jag är klar tills mamma kommer hem! Ska bli så skönt att kunna tvätta håret med två händer, slippa ha en plastpåse över hela armen, HALLELUJAH!

1 kommentar:

Anonym sa...

du hade ju inte ens gips, bara bandage ^^

jefla ljugapa.