fredag, augusti 07, 2009

Till den som kommentera!

Jag har haft gips i över en månad, men uppepå gipset har jag lindat bandage för att jag fick rött sånt där band över gipset och tröttnade ganska fort på den färgen. I onsdags tog jag bort gipset och har nu lindat bandage vid handleden och lite uppåt för annars vågar jag inte röra handen så mycket för det gör ont så har det som stöd.

Så säg inte att jag inte haft gips. Man får inte bara badage om man brytit hand och arm. haha
Det vita som är lidat där på armen är badage som jag satt över det röda för jag ville inte ha rött, plus att svullnaden gått ner i armen och dom gipsar inte runt hela armen och handleden för det lär finnas plats för svullnaden så nu när svullnaden gått ner så vart det så stort så jag var tvungen att ta badage på det röda för det var så stort.
Här ser ni själv, gips på överdelen av armen fram och upp lite över handen, sen har dom virat nå vitt band runt för att gipset ska hålla sig fast men jag har dragit det lite hit och dit på bilden. Sen det röda var skydd över allting som dragit fram för jag skulle kolla på handleden.
Duger det som förklaring eller tror du fortfarande din anonyma j*vel att jag inte haft gips? Varför va anonym? Onödigt bara.

Inga kommentarer: