onsdag, augusti 19, 2009

Onsdag!

Det är underbart väder idag, solen skiner och ser inte ett moln så långt ögat kan nå. Vaknade ganska tidigt idag men har inte hunnit satt mig vid datorn förns nu. Börjar få resfeber nu inför Turkiet resan, kan knappt fatta att det är sant att om 1 vecka och 3 dagar ligger jag och solar på en strand med en drink i handen på Cleopatrastranden i Alanya-Turkiet. UNDERBART! En kompis till mig åker dit idag, han och några killkompisar. Deras flyg går 17:30, så om du läser det här Andreas, hoppas ni får det underbart och drick inte så mycket så du inte kommer ihåg att kolla upp alla bra ställen där och säga till mig sen.
Nu ska jag göra något att äta, vet inte va det blir än. Och efter det ska jag lägga ut en grej som jag har till Salu, en sak med ett hjul för endast 200 kr. Vad får ni reda på om en stund.

Inga kommentarer: