torsdag, augusti 20, 2009

Torsdag!

Dagens vill ha: Min älskling Tobias Piippolainen <3
Dagens klädsel: Svart linne och grå mjukisbyxor
Dagens smink: Osminkad
Dagens frisyr: Flätor
Dagens låt: Amy Macdonald - This is the life (tröttnar aldrig)
Dagens planer: Städa mina två klädersgarderober och bara vara hemma.
Dagens saknad: Tobias och Wicky.
Dagens drog: Kaffe såklart.
Dagens roligaste: Inte hänt så mycket än idag.
Dagens köp: Ingenting änns så länge.
Dagens humör: Trött
Nu ska jag laga mat, kolla på tv en stund sen börja städa! Innan jag åker till Turkiet ska jag STORSTÄDA mitt rum också, gå igenom precis ALLTING i hela mitt rum så det är tiptopp när jag åker iväg. Längtar tills nästa vecka då jag får börja packa, om jag inte redan börjar göra det idag. Kläder jag vet att jag inte kommer använda kan jag ju ta fram och sätta i resväskan, bikinis och sånt också.

Inga kommentarer: