tisdag, augusti 04, 2009

Hemma igen!

Var till bror och hans cicci och åt Fajitas, tacos fast med kycklings grejs istället. Det var jättegott, vi stannade även kvar och kollade på sista avsnittet av Allsång på Skansen, jag trodde det skulle vara mer roliga artister där m.m, vart besviken. Men men, thats life. Man kan inte få allt man vill.

Tänkte ladda in lite kort på datorn och visa er nu men jag mår så illa så jag helst vill gå till sängen och krama min kudde, slå på en film och sen försöka sova. Det hugger i mitt hjärta också, det spänner som bara den. Vet inte vad som är fel. Men det är väl nå nerver runt om där kanske, vet inte riktigt. Känner mig helt svimfärdig också, plus att man är förkyld.

I morgon tar jag bort gipset iallafall, ska bli skönt att kunna använda två händer när man tvättar håret. Slippa plastpåse över armen och inte kunde göra så mycket. Men blir att gå och träna upp handen och armen på sjukan i Hofors, får väl ett program att göra hemma också. Skulle ju bara fattas att dom vill gipsa om eller något för att det inte ser nå bra ut, det vill jag inte. Vill va gipsfri tills jag åker utomlands den 29e augusti.

Knölen där har blivit för jag har fått en inre blödning i en artär, ni

vet den som pumpar ut blodet. Undra hur länge det kommer vara så, gör

jätteont också.

Tog av bandaget och det röda skyddet för att kolla hur uppsvälld jag var.

Inga kommentarer: