tisdag, augusti 25, 2009

Gävle, Valbo, Sandviken!

Kom precis hem från att ha vart i Gävle först till Forex för att växla pengar som jag hade beställt dit, Turkiska Lira vart det. Träffade Jesper på stan också, fast vart inte så mycket prata. Efter Gävle åkte vi till Valbo och jag och mamma sprang runt i alla affärer, sen vart det Ikea och Skohuset. På vägen hem stannade vi i Sandviken på Rusta, DollarStore och Ica Maxi. Vart lite köp där också.

Dagens köp... Allt ska med till Turkiet!


Två sminkpennor, En brun till ögonbrynen och en svart eyeliner.
Foppatofflor, vet att dom är rosa och jag ÄLSKAR svart, men men
dom var söta och jag känner inge folk i Turkiet så.

Bodylotion att smörja in sig i efter duschen, duschtvål och en parfym.
Shampoo och hårinpackning för mörkt hår.
Forexpåsen...
..med massa pengar i.


Nu ska jag färga håret svart, hörs om en stund igen!

1 kommentar:

Elin Hydén sa...

haha det är ju exakt mina skor som du tycker är så fula ju :P but as you know, i looove pink ;) så jag tycker att det var ett bra köp:P