onsdag, augusti 26, 2009

Morgondagens planer!

I morgon ska jag gå upp i tid för att fixa mig, sen tanka bilen och åka till Sandviken. Hämta upp Wicky 12:30 vid hennes mammas jobb. Sen ska vi gå på stan och leta kläder, om vi hittar något mer till resan.
Sen ska vi gå ut och äta någonstanns och om jag får bestämma blir det på Viking för dom har jättegoda pastasallader.
Senare vid 17:00 tiden ska jag hämta min fina och underbara pojkvän, skjutsa hem Wicky sen ska jag och Tobias åka hem till mig och laga middag och fira våran 4 månaders dag eftersom jag är borta den 2 September då den är. Känns som vi vart tillsammans mycket längre, du är mitt liv Tobias! Resten av morgondagen kommer bara vara att umgås och mysa med min älskling, han ska sova hos mig och va med mig hela Fredagen tills jag blir skjutsad till Wicky när vi ska åka till Arlanda på Fredagkväll.
Nu känns Turkiet nära eftersom ikväll kommer jag har fullt upp och fixa allt med alla kameror , ska ladda in kort på datorn så mobilen och digitalkameran är tom så jag kan fylla dom med bilder som jag kan visa alla er när jag kommer hem. Och i morgon är dagen fullproppad, sen på Fredag blir det slappa och vila tills jag ska åka.
Gud va skönt att komma iväg en vecka!

Inga kommentarer: