torsdag, augusti 13, 2009

Kaffe och photoshop!

Har precis kommit in från gården, var till grannen för jag fick alla hans ölburkar, det var enbart sofiero och kanske 10 andra burkar. Han hade flera säckar från 2004 som bara har stått, så han ville skänka mig dom för han åker ändå inte och pantar och då ligger dom bara där.
Snäll granna jag har, inte sant?
Bra nu när jag är pank också.
Så har sköljt rent alla burkar och lagt dom i nya plastsäckar, hela skuffen på bilen är full med påsar, vart 6 säckar. Så i morgon när jag ska hämta min älskling som kommer med bussen på eftermiddagen ska vi åka till affären så får han hjälpa mig att panta allt, som tack så lovar jag han att vi ska köpa med oss nå gott hem till våran myshelg vi ska ha.
Nu ska jag göra lite kaffe sen sätta mig nere i mitt rum med bärbara datorn och börja med ny bloggdesign till Björkmann´s blogg. Ni hittar hans blogg på högra sidan under "jag besöker", kika in där vettja.

Inga kommentarer: