torsdag, augusti 06, 2009

Hofors- Sandviken, Sandviken-Hofors

Hej alla där ute i mörkret! Nu har jag precis kommit hem från Sandviken. Åkte in och mötte Wicky, Sofia och Emma men jag och wicky drog på en gång för vi var tvungen att köra bort nå jävla skit som hade fasstnat i däcket, luktade riktigt koblaja. Om ja ska vara helt ärlig måste nån människa skitit på vägen för det finns knappast hästar eller något mitt i stan.
Sen åkte vi till Elvis Rock Café och spelade lite, dock ska vi inte prata om det. Sen så åkte vi och träffade min älskling Tobias som var hos Wolle. Men han var surig, men efter några pussar så hade han ett leende på läpparna igen.
Nu ska jag iallafall gå och lägga mig för jag ska upp vid 10:00 i morgon. Ska lämna lite papper sen ska jag fixa och dona i mitt rum. Är ju grillning med mor, far, bror, hans tjej och två barn i morgonkväll här men tror jag skippar det för utgång i Sandviken med Wicky istället. Jag är ut 2 gånger om året, hon har nyss blivit krogmyndig och har lovat henne att gå ut. Ska bli roligt, alltid roligt folk i Sandviken. Det som är tråkigt är att Tobias inte är 18 år än så han kan inte följa med ut. Men man behöver inte umgås jämt (som han vill), utan man lär få va med sina kompisar också.
Ne nu ska jag ta en alvedon för min handled värker, sen lägga mig. Godnatt!

Inga kommentarer: