fredag, augusti 07, 2009

Hörs i morgon igen!

Jag flänger omkring över allt, men nu är jag hemma igen och har precis duschar. Så ska blåsa och platta håret, sminka mig, leta kläder m.m Sen vänta tills bror kommer med hans lilla familj för då blir det grillat här hemma. Mamma håller just nu på med grillspätt, lax, kött m.m
Det blir ju så, Brorsans tjejs söner tycker nog det är roligt med grillspätt, ni vet korv, paprika, köttbulle och sånt medans karlarna äter kött, själv äter man ju inte det men allt från havet funkar bra så grillad lax är min favorit.
Kvällens planer är för en gångs skull bestämda. Blir att förfesta hos Wicky i Årsunda, sen åka ner till stan (Sandviken) och gå ut på Elvis, ta nån drink och sitta där, sen blir det vidare till Eight boll och se om det är nå roligt folk, kanske en vända till Mulligans också innan kvällen är slut. Tar 01:30 bussen (den ända bussen som går till Årsunda på natten) hem till Wicky, då ska min älskling följa med också. Sen ska vi 3 sova ute i husvagnen på gården, perfekt för det finns många bäddar där inne.
Så nu ska jag leta på mig ett par strumpbyxor, ta fram tubtoppklänningen och converse. Ha en bra kväll alla!

Inga kommentarer: