onsdag, augusti 05, 2009

FEST eller HEMMAKVÄLL?

Hallå! Inatt kunde jag verkligen inte sova, låg med datorn i sängen och kollade på en film som var 118 minuter gånger två, alltså nästan 4 timmar lång, Shark Sworm hette den.
Gick upp vid 10:30 tiden idag och duschade och nu sitter jag vid datorn en snabbis, ska fixa mig snart för om 50 minuter ska jag vara på sjukan i Hofors för att träffa nån kille Henning som ska ta bort mitt gips och hjälpa mig att träna upp alla muskler som inte används under 1 månads tid eftersom jag haft gipsad arm. Får väl se hur det kommer gå, men antagligen bra. Ska knäppa lite kort sen så ska ni få se.
Ikväll då, fest eller va hemma?! Det är den stora frågan. Wicky vill ha med mig ut på Elvis rockCafe ikväll och dricka där, är happy hour där ikväll. Isåfall blir det att sova hos henne ute i Årsunda inatt också. Jag har inte riktigt bestämt mig än hur jag ska göra, men har ju tid att tänka så.
Nu ska jag fixa mig, hörs när jag kommer hem från Henning sen.

Inga kommentarer: