söndag, augusti 09, 2009

Söndag!

Idag vill jag ha regn regn regn regn regn, men det är soligt ute.
Igår var jag och Tobias och satt en stund med hans mamma och hennes man, barn och några till vid nån lokal. Dom spelade spel och vi var dit en liten sväng. Tobias mamma är verkligen jättegullig, vacker också. Efter det så åkte vi och mötte Wicky, åkte runt i Sandviken och hade roligt. Träffade på Johan "korven" och Thomas också, inte ofta man ser dom två eller.
Kom hem 02:30 inatt, somnade fort och vaknade av världens mardröm 10:30 i morse och kunde inte somna om, så nu har jag städat för fullt hela dagen, har bara dammsugningen kvar sen är jag klar. Pappa har vart snäll och städat, dammtorkat, dammsugit, tvättat och vaxat min bil också, tack pappa.
Nu ska jag göra klart mitt rum, hoppa i duschen, fixa mig och åka till Sandviken. Ikväll blir det bio med min älskling, Sofia och Wicky. Vi ska se Johan Falk.
Ha en bra dag alla!

Inga kommentarer: