fredag, juli 31, 2009

Fredag!

Åh i morse kom jag inte upp vid 08:00 som jag hade tänkt, men vid 09:30 då jag egentligen skulle åka kom jag upp. Var i Sandviken strax efter 10 tiden. Hämtade upp Wicky och Rebecka så åkte vi till Valbo och gick runt där. Jag köpte en ny skitsnygg bikini tills turkiet-resan, sen en tubtoppklänning (svart), skitsnygg för det var häftig modell på den, sen köpte jag lite småsaker som små korta svarta skjorts, hårspännen m.m
Har precis kommit hem nu, har skjutsat hem brudarna också. Wicky fyller ju 18 år idag så ska hoppa in i duschen, inviga nya klänningen och fixa mig sen åka och ta upp Amanda, Rebecka och min älskling, sen blir det bolaget en snabbis innan vi åker hem till Wicky där vi blir minst 30 personer som ska fira henne. Grillning och fest all night loooong.
Så inga bilder hinner jag ladda in nu heller från kryssningen.

Inga kommentarer: