onsdag, juli 15, 2009

Fyller 20 år i morgon!

Kvällen har jag spenderat nere i mitt rum med penna och papper. Har skissat upp min nästa tatuering som ska sitta på hela låret, uppifrån och ner. Har mailat runt bilden till olika tatuerare om pris och tider m.m så förhoppningsvis får jag väl ett datum då det ska ske.
Nu snart ska jag ta mina sista tabletter för dagen, känner att det bränner i handleden, usch det gör ont. Blir att lägga mig sen, gick upp vid 7 i morse så börjar bli trött efter allt spring och sånt som det vart på Gävle sjukhus.


2 timmar kvar, sen blir jag 20 år. Skönt som fasen, även om man inte kommer gå på systembolaget så ofta kanske. Är ingen som dricker varje helg som vissa andra i min ålder. Hur som helst, sista året vi firar nu typ. Sen går det bara utför, bryr mig inge mer om födelsedagar sen. Orka med traditioner, som tex julafton, det bryr jag mig inte ett skit om längre förutom att man kanske kan träffas släkt och äta lite tillsammans och sånt, men varför massa julklappar? Spendera pengar på annat istället för att släng ut flera tusen på skitsaker, om man nu köper skitsaker.
Nej, orkar inte sitta här och skriva en massa nu. Godnatt!

Inga kommentarer: