lördag, juli 11, 2009

Lördag!

Åh så trött jag är, somnar hela tiden men det beror på att tabletterna är så starka. Men inte fan tar dom bort smärtan i armen/handen ändå.
Har kollat på två filmer idag, Twilight och 27 dresses. Skönt att ligga i sängen med bärbara datorn, även fast jag bara har en arm som går att använda.
Andrej, Cicci, Birgitta och Lennart är här och hälsar på, ska va lite social nu.
Richard, tack för att du finns. Jag saknar dig, allt vi gjort i alla dessa år i skolan. 1an i lågstadiet tills vi tog studenten tillsammans, du är som en bror för mig. Och bara för att du flytta till sthlm och blitt 08:a betyder de inte att vi kommer sluta va best friends. Jag älskar dig brorsan!
Och Tobias, tack för att du är världens bästa pojkvän, du är mitt ljus, mitt liv, mitt allt. Jag älskar dig!

Inga kommentarer: