måndag, juli 13, 2009

Bye sjukhuset, ses på Onsdag!

Kom hem från Gävle sjukhus för en liten stund sedan, har precis tagit tablett så somnar väl när som helst. Tänkte passa på att blogga snabbt först.
Fick vänta på akuten i 1 timme, vilket var jobbigt. Satt folk och suckade, skrek, spydde och allting. Till slut fick jag komma in, efter att ha sågat, klippt och brytit upp gipset sa dom att det inte alls såg bra ut. Fick träffa 4 olika Ortiopedläkare som skulle känna, klämma och trycka. Dom ville röntga idag för benet kanske inte är på plats riktigt än men det hade gått för några dagar så ska tillbaka på Onsdag för röntgen.
Dom vred tillbaka min hand som legat snett och la nytt gips m.m. nu slapp jag gips över knogarna så kan röra fingrarna bättre nu iallafall och det är skönt kan jag säga. Fick rött bandage den här gången också, roligare än vitt tråkigt.

Så ser det ut nu.

Så såg det ut på undersidan av armen, jätteuppsvälld.
Märkerna efter alla sprutor var inte så fina kan jag säga. haha
tur att jag inte tog kort på dom märkerna.

Inga kommentarer: