tisdag, juli 07, 2009

Dagens planer!

Har några saker att välja på mellan nu!



1. Åka och hämta Wicky och Jenny och åka till Valbo hem till Johans föräldrar hus där han och Jenny är och röka vattenpipa och göra tacos och kanske se på en film i regnet.

Roligt folk och säkert jättetrevligt skulle det bli att röka vattenpipa ute på altanen under tak när det regnar och sen göra tacos och äta och se på en film. Trökigt att inte Tobias kan vara med bara, annars hade det vart perfekt.

2. Sitta hemma hos en sur Tobias som har slutat snusa och typ inte göra någonting. Han är hundvakt idag för hans pappa är i Åland.

Tråkigt när han är surig för han slutat snusa. Sen typ sitta och kolla på film är ju mysigt och alltid roligt att vara med min älskling. Fast vi är varje dag, undra när vi kommer tröttna på varandra eftersom vi är varje dag. Det är nog bra att vara utan varandra lite, men tråkigt att han ska behöva sitta ensam hemma hela dagen med hunden. Synd att jag är så allergisk mot kecke (stavning? KEKKE, Kecke?), Jag säger iaf KÄÄÄÄKKÄÄÄ åt byrackan.

3. Vara hemma och tråka hela dagen.
Det 3e och sista alternativet låter INTE lockande, dags att kolla alla tusen sms på mobilen och sen svara på allt, försöka få ihop planerna för dagen.
Hörs ikväll när jag kommer hem, förhoppningsvis blir jag inte hemma idag. Ha en bra dag!

Inga kommentarer: