måndag, juli 27, 2009

24 Timmars kryssning!

Godmorgon! Gick upp vid 08:30 idag så har precis ätit frukost, jag som aldrig brukar kunna göra det annars. Men idag gick det och nu slipper jag må illa på bussen påväg ner till Stockholm där båten går.
Ska ringa och betala min resa till Turkiet nu, wie äntligen känns det ännu mer som att man är på väg. En hel vecka med brudarna, fysjutton va vi ska ha roligt.
Sen måste jag platta min pudelfrilla, sminka mig, leta kläder och packa det sista för 10:40 går bussen från Hofors.
Vi hörs i morgonkväll med massa galna bilder, om inte så på Onsdag morgon. Ha det gött alla för det ska jag ha. Hejdå!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej. Hoppas du mår lite bättre. Synd att du skadat armen. Tänkte fråga om du ville fixa en ny design till min blogg :þ

Björkmann sa...

Oj jag valde anonym. Björkmann här :p