lördag, juli 25, 2009

Tv-kväll hemma!

Skönt att vara hemma en kväll, är alltid ute och ränner annars. Har kollat på sommarkrysset nu och nu börjar 102 dalmatinerna, var typ 6 år sedan jag såg den sist. Om den kom ut då, har inge minne av när den kom ut men det var måååånga år sedan iallafall.
Får se när Elin hör av sig sen också när dom vill att jag ska skjutsa hem dom till Storvik igen. Hoppas inte det blir allt för sent, är så trött och har värk i handen.
Saknar min älskling nu också, han kommer hit i morgon först. På Måndag morgon åker vi på 24 timmars kryssning så han ska sova hos mig i morgon så ska vi göra smoothie med cocos, ananas, banan, hallon, blåbär sen ska vi se på nån film och sova i tid. På måndag morgon ska jag ringa ticket och betala min resa till Turkiet.
Säger nog godnatt nu, för ska lägga mig ner i soffan nu med armen i högt läge, se på filmen sen vänta tills Elin och Andreas hör av sig. Ha en bra kväll nu så hörs vi i morgon!

Inga kommentarer: