lördag, juli 04, 2009

Lördag!

Jag har inte hunnit uppdatera något här i bloggen idag. Jag vaknade vid 12.00 tiden och gick upp, åt langos med mamma, pappa, bror Andrej och hans flickvän Cicci. Hemmagjord langos var faktiskt gott.
Efter maten satt jag igång med STORSTÄDNING i mitt rum, plockade och donade, dammtorkade, dammsög, bytta sovlakan m.m Så nu är det tipp topp och jättemysigt här inne.
Nu väntar jag på att min karl ska komma från Sandviken, vi ska hyra film och ha det mysigt ikväll. Är Hoforsrocken också så blir en vända upp och kolla om det är mycket folk. Ska även hämta Sabina, hennes kille och hennes bror med sin fru i Garpenberg (dalarna) för jag ska vara chafför till dom ikväll, dom ska se på Hoforsrocken med Sabinas kusin Emma.
Får se om det blir nå mer uppdatering här ikväll eller om jag har fullt upp. Annars får ni ha en bra kväll.

1 kommentar:

Sabina sa...

Tack för skjutsen babe <3