måndag, juli 13, 2009

Måndag!

Usch va jag blir trött av tabletterna, men det får man leva med. Ingen har dött av lite brutna ben inte. Fyller ju 20 år på Torsdag, då kommer det mycket folk hit, lovar att visa massa kort också fast jag är lite halft handikappad eftersom ja bara kan skriva och hålla på me en arm. Kan röra fingrarna lite nu iallafall, fast kan inte bära något med handen för är inte så stark än i musklerna där. men det kommer nog snart, är bara för nån dag sedan olyckan hände. Men de blir bättre och bättre för varje dag som går.

27e blir de kryssning också med rainer, ingrid, chatrine, mamma, pappa, andrej, cicci och tobias också, då ska v ha roligt. Jag som käkar tabletter kan inte dricka men de gör inget.

Igår förresten åkte jag till Sandviken, va med Wicky och min älskling. Vi umgicks med världens sötaste Elin som är lillesyster till Tobias. Hon är hundvakt så hon kom och visade Jimbo.

Tobias söta syster Elin.

Jimbo, hunden som Elin är hundvakt åt.

Nu ska jag ringa gävle sjukhus om att jag måste få gipsas om, min hand ligger snett. Hörs sen!

1 kommentar:

Anonym sa...

sluta plåga stackarna på sjukhuset,
och sluta knarka.

och sätt dig aldrig bakom en ratt igen.