torsdag, juli 09, 2009

Hårfrisör hemma också!

Ja det är inte bara på jobbet jag håller på med hår utan hemma också.
Mamma skickade upp mig till affären för att köpa permanent, så har precis rullat i allt i hennes hår, sprutat på vätska och satt på mössan. Nu ska det vara i en kvart för det tar jättemycket på mammas hår. Men lär kolla först på en rulle om det blivit något. Sen ska det sköljas ur och i med nytt medel. Sen wooooooooolla, klart.

Jag älskar verkligen att hålla på med hår, så om någon vill bli klippt, färgning, slingning, permanent. Säg bara till så finns jag till hands.
Tidigare idag var jag och Tobias upp till Hofors, han följde med till Arbetsförmedlingen där dom gnällde en massa. Nästa Torsdag, på min 20 års dag ska jag dit och visa upp papper på jobb jag haft, guid, städjobb, telefonjobb och sen papper om att jag gått 3 år i gymnasiet. Så på Måndag lär jag ringa runt och fixa lite intyg.
Skjutsade Tobias till bussen sen också, jag hann bara åka en meter från han så fick jag sms där det stod "Fyfan, saknar dig redan ju :(. Älskar dig<3>
Aja, Dags att kolla en rulla i mammas hår strax, sen blir det en kopp kaffe innan jag åker till Årsunda hem till Wicky.

Inga kommentarer: