lördag, juli 25, 2009

Dansband är faktiskt bra!

Har vart och hämtat Elin och Andreas i deras gulliga hus i Storvik vid 5 tiden, skjutsade dom till Torsåker. Åkte hem och sen följde jag med mamma och pappa upp och handlade lite, köpte lite grejer som jag ska ha med på kryssningen (mer om det i morgon). Sen åkte vi till farbror och hälsade på, då kom kusin Cathrine hem från skåne precis också.

Nu blir det mat och ta min sista morfintablett, eftersom jag ska kunna dricka lite på båten kan jag inte ta nå tablett varken i morgon eller på måndag när vi åker. Får försöka stå ut med smärtan, annars blir jag nykter som går lika bra det också.

P4, på radion spelar faktiskt jäkligt bra låtar. Dansband är faktiskt bra, gammla godingar. Blir mycket dansband på båten förutom uppe på discot.

Black Jack - Inatt inatt

Inga kommentarer: