söndag, juli 26, 2009

Söndag!

Hallå gott folk! Idag har det bara varit en skitmorgon, alla gnäller och då blir jag förbannad till slut. Har hur mycket som helst jag lär fixa idag, men just nu ska jag föra över alla bilder från stationära datorn till min bärbara så slipper jag höra allas gnäll om att det är för mycket bilder på datorn, därför den är seg. Det är ju så in i helvete mycket program som skulle kunna rensas bort men dom fattar ju ingenting.
Måste städa mitt rum, stryka kläder som jag ska ha med tills i morgon, packa, duscha (som tar extra lång tid när man har ena armen i en plastpåse och bara kan tvätta håret med en hand). Lär åka till Sandviken och träffa Wicky för jag ska ha lite grejer av henne och sen ska jag hämta Tobbe också som ska sova här eftersom vi åker i morgonbitti.
Plus att jag lär kolla upp hur mycket resan kostar för jag ska fixa med det idag också, för i morgon klockan 09:00 när det öppnar på Ticket, då lär jag betala resan genom telefonen. Sen halv 10 ska vi vara uppe vid bussen som går till Stockholm och våran 24 timmars kryssnings, så imorgonbitti kommer jag vara irriterad och stressad. BLÄÄÄ..
Men just nu ska jag fixa över allt som är mitt på den här staionära datorn, sen ska dom hålla käften. Hörs senare, om jag har tid.

Inga kommentarer: