måndag, juli 20, 2009

En heldag på AKUTEN!

Har suttit på akuten i Gävle i 12 timmar nästan idag. Inte så värst trevligt, folk satt och spydde på golvet och allting. Fått röntgat 2 gånger, dom blir aldrig nöjda med röntgenbilderna så har sprungit fram och tillbaka överallt. Tur att jag hade med mig Wicky iallafall, slutade med att vi satt och sjöng med på sommarkysset för vi var så jävla trött.
Till slut gick jag och sa till och läkaren som har hant om mig hade gått hem för dagen så hade suttit där i typ 5 timmar i onödan. Så en annan kollade på bilderna och har fått en inre blödning i någon artär eller något, så måste va försiktig för det får inte gå sönder för då kan man förblöda. Men det var inte så farligt. I morgon ska bilderna skickas till Uppsala för specialkoll på benet sen ska Anna (läkaren som har hant om mig) ringa mig och säga om vi ska operera det andra benet som ligger snett också.
Nu ska jag ta morfintablett, ringa min älskling sen sova.

Inga kommentarer: