söndag, juli 05, 2009

Söndag!

Igår hämtade jag världens finaste Sabina, hennes fästman Jocke, hennes bror med hans fru i Horndal. Dom skulle va på Hofors-rocken som var i Hofors. Var riktigt roligt att träffa Sabina igen, var över ett halvår sedan vi sågs nu tror jag. Ska dit i veckan för att se deras nya hus (skjutsade hem dom 4 på morgonen så orkade inte gå husesyn då). Och ska få träffa deras lilla söta dotter Nellie då också som bara är några veckor gammal.
Tobias sov hos mig också inatt, kollade på två filmer igår medans vi väntade på att mitt plommon (sabina) skulle ringa att dom skulle hem till Garpenberg. Sen idag vaknade vi inte förns 14:00 tiden, åt mat och åkte till Sandviken. Umgicks med Wicky, Jenny och Amanda. Alltid lika roligt.
Kom precis hem nu och ska borsta tänderna och lägga mig, ska va i Årsunda i morgon kl 11:00 så ska upp i tid och duscha och fixa mig. Lägger upp lite blandade bilder från igår och idag i morgon innan jag åker, Godnatt!
11 Dagar kvar tills man blir 20 år.

Inga kommentarer: