onsdag, juli 15, 2009

Onsdag!

Var och röntga om handen och armen idag, fick vänta på läkare länge innan vi fick prata.
Benet har åkt åt sidan så har fått massa papper som jag fyllt i, har tatt massa blodprovet, fått starka tabletter och i morgonbitti kl 08:00 ska jag ringa narkossköterskan för att gå igenom nersövning m.m och i morgoneftermiddag innan alla gäster kommer och ska fira min 20års-dag ska jag ringa och kolla med ortiopedläkaren om vilken tid jag ska komma in på Fredag för operation.
Har 48 timmar på mig nu sen måste armen vara opererad, dom ville att jag skulle de i morgon men jag fyller år så fick en tid på fredagmorgon. Har köpt sån där grej som jag lär duscha med i morgonkväll, nå spritsvamp.
Nu när jag kom hem från Gävle har jag vart duktig också, ringt runt alla sommarjobb jag haft och fixat intyg så har vart och hämtat det överallt. Fixat sjukskrivningspapper m.m Tyvär hade arbetsförmedlingen stängt idag men ska dit i morgon när jag ska hämta min älskling som kommer med bussen redan före 12 tiden.
Nu ska jag ta bussen till Elin i Storvik, vi ska ha mys som vanligt. Hörs sen!
Min bloggdesign är INTE klar än så ni vet. Så länge får den se ut såhär.

Inga kommentarer: