onsdag, juli 01, 2009

1 Juli 2009

Ja idag är det bara 16 dagar kvar tills jag fyller 20 år, eller 15 dagar om man räknar bort den här dagen.
Jag som ville sova ut idag efter gårdagens spring på Gröna Lund, men pappa ringde och väckte mig vid 11 tiden och sa att jag skulle dra ut tvn, datorn och bärbara telefonen för det åskar ute. Så lika bra att gå upp och göra det, sen kunde jag inte somna om. Har laddat in alla kort från igår och dagen innan då det var grillning i Valbo. Har precis duschat nu och ska fixa mig för jag ska iväg långt idag igen, vart får ni veta när jag fixat mig och då kommer jag ladda in alla bilder också så ni får se hur roligt jag har haft det dom två senaste dagarna.
Blåsa håret, platta håret, fixa håret, sminka mig och leta kläder. Hörs efter det.
I morgon firar jag och Tobias 2 månader. <3

1 kommentar:

tobias sa...

kommer att sakna dig igen!