fredag, juli 17, 2009

Tobias...

Tack för dom fina presenterna jag fick av dig idag älskling och tack för att du kom hit och firade min 20 års dag med mig och min familj & släkt.
Tack vare dig vid min sida som det här vart en lyckad dag. Och det är tack varje dig jag orkar med vardagen av smärta i hand och arm.

Tobias Piippolainen, jag älskar dig så otroligt mycket.
Du är mitt allt här i livet och jag ser fram emot att dela mitt
liv med dig älskling. Motgångar kommer vi möta, men dom kommer bara
stärka oss. Och jag vet att tillsammans.. Klarar vi ALLT!

Min underbara prins, han var så vacker idag! Som alla dagar.

Snygg som fasiken i skjorta, yeah!

Haft en underbar dag, ni får se bilder i morgon på alla blommor m.m Men nu ska jag sova, godnatt.




1 kommentar:

Sabina sa...

Hoppas du fock en för jävla bra dag vännen <3