onsdag, juli 22, 2009

Onsdag!

Idag har jag vart i Sandviken hela eftermiddagen, umgåtts med en massa folk. Sen åkte jag, Wicky och Mickaela och "småshoppade" lite saker, fast mest Mickaela som handlade smink m.m Sen nu på kvällen åkte jag, min älskling, Wicky och Natta in till Gävle på sommarkväll och såg Markoolio, Alice (idol), Markus Fagerwall m.m Skitsmycket folk och vi fick en skitbra parkering.
Kom precis hem nu och ska lägga mig, tagit mina morfintabletter precis.
I morgon ska jag hem till min älsklings mamma och hennes karl, ska hälsa på där. Träffa hans småsyskon. Sen ska jag och Wicky också gå och boka in våran resa till Turkiet som vi ska åka till sista augusti, vi har preleminärbokat idag och i morgon ska hela allt bokas, fyfan va mysigt. En hel vecka med sol och bad i Alanya -Turkiet.
Time tooooo sleeeeep. Natti

Inga kommentarer: