tisdag, juni 16, 2009

Tvätt-kväll!

Kom hem från Sandviken för en timme sedan ungefär. Pappa skulle ta bilen med sig till jobbet (han jobbar natt idag) för han skulle kolla igenom den eftersom den ska besiktas nästa vecka någon gång. Men skönt att vara hemma i tid iallafall.
Har sprungit på stan idag med Meliza, letat skor. Hittade en massa skor men man kan ju inte köpa alla. Men i morgon ska vi vidare och leta skor, måste ha nå små ballerinaskor nu till sommaren. Har hål i alla mina converse och vill inte traska runt i foppatofflor hela sommaren, fast det är skönt som fasen.
Va med Jocke och Tobias också efter stan, vi åkte runt lite i bilen och sen var vi i stadsparken och lekte lite. Alltid lika roligt att leka, inte sant?
Nu ska jag ta tag i högen med kläder i min soffa, tvätta står på min lista för kvällen, sen ska jag även städa upp lite i mitt rum eftersom jag får finfrämmande på Torsdag, min älskling kommer och ska sova hos mig eftersom vi åker 6 på morgonen på Fredag till Åland.
Ha en bra kväll alla!

Inga kommentarer: