söndag, juni 14, 2009

Söndag!

WIE, idag kommer min älskling hem. Undra när bara, han skulle smsa när han viste tid men jag har inte hört något från han på hela tiden förutom typ 3 sms i fredags då han åkte precis.
Jag har precis vaknat nu, är jättetrött eftersom vi somnade vid 6 tiden kanske, eller efter det till och med. Meliza sover fortfarande men ska väcka henne snart för det är en sån där stor äcklig flyg/mygg/insäkt med JÄTTELÅNGA ben och äckliga vingar som har fassnat i hennes gardrin typ, eller han hoppar omkring där och jag hatar kryp och sånt som kan flyga.
Justja, idag när Tobias kommer hem så ska jag och Meliza hämta världens snällaste Jocke också för vi 4 ska göra något. Dock blir det tidigt idag eftersom Tobias lär vara helt slut efter helgen och vill inte hålla han ute så länge då.
Måste väcka henne nu, den där saken är så äcklig.

Inga kommentarer: