söndag, juni 07, 2009

Söndag!

Förra inlägget skrev min sötnos Tobias tidigare idag. Han är så jäkla gullig den pojken, man får aldrig nog av honom. Vart med honom varje dag sen vi träffades första gången och vi tröttnar inte en sekund heller. Men vi har pratat lite och sagt att det är ju bra om man är utan varandra lite också, för annars tröttnar vi nog till slut. Måste säga att det är väldigt länge sedan jag haft sånna här kännslor för någon, jag är jättejättejättejättekär och det pirrar i magen varje gång han pussar mig.
Det här måste vara äkta kärlek.

Annars idag har jag och Tobbe vart med Meliza, rökt vattenpipa i stadsparken i Sandviken. Marcus kom dit också en sväng med sin livsfarliga hund som hade bitit av fingertoppen på tobobo igår. Johannes och hans kompis kom också dit. Trevlig dag, men det var jättekyligt ute så blev tidig kvällen. Lika bra eftersom jag vill att Tobbe ska få många timmars sömn eftersom han har skola i morgon.

Nu ska jag ladda in massa kort från mobilen på piercingar jag gjort, så kika in på min andra blogg i morgon för då är det mycket nytt uppe. Http://SandieKorscheck.blogg.se
Möte i morgon på Arbetsförmedlingen har jag också, finns det något tråkigare?

Inga kommentarer: