söndag, juni 14, 2009

Film & Ananas!

Nu mår jag inte illa längre och har fått i mig coca cola som är bra när man mår illa. Har skärt uppe lite ananas nu och ska precis lägga mig i soffan i mitt rum och se på filmen Step Up 2 The Streets sen blir det väl att försöka sova och hoppas på att det blir bättre väder i morgon.
Inte så roligt med regn, speciellt inte när man har nästan 8 mil sammanlagt att åka till jobbet i Sandviken och lastbilschafförerna kör som galningar på vägarna, men jag har vant mig nu. Ska jobba i morgon, både jag och Meliza. Efter det ska jag umgås med min Tobias, får se va vi hittar på för något, beror på vädret säger jag.

Nu lämnar jag er för kvällen, har faktiskt uppdaterar väldigt bra idag så jag är nöjd. För er som inte hänger med så har ni ett X antal inlägg att läsa här nedanför. Ha en bra söndagkväll alla, Godnatt!

Inga kommentarer: