måndag, juni 22, 2009

Måndag!

Godkväll folk, härligt väder vi haft idag va? Iallafall vi i Gävleborgslän, kom en liten regnskur bara annars har det vart helt underbart skönt ute. Själv vaknade man vid 10 tiden fast man inte somnade förns vi 5 i morse. Åkte iväg på möte, träffade min bästa kompis Richard en stund. Sen hämtade jag Matilda och så åkte vi hem till mig, jag duschade och fixade mig sen bar det av till Sandviken. Hämtade Melisa och åkte och mötte Jocke och Tobias. Sen åkte vi till Stensätrasjön en vända och satt där vid sjön och pratade sen åkte alla hem. Fick träffa Tobias pappa idag också, Penti. Trevlig karl de.

Nu här hemma har jag städat mitt rum, packat upp min stora resväska och fixat och donat lite. Ska snart lägga mig för jag är trött i huvudet. Men först ska ni få se kort från midsommar.

Eftersom jag har över 300 kort och inte tänker visa alla här så kan ni kolla in på min bilddagbok, heter Sandylower där. Men bara ni som är inloggade där, alltså har en användare kan se dom. Men tänkte ladda upp lite kort här också. Laddar upp kort från i Fredags och skriver om den dagen först, sen får ni se kort från Lördagen och Söndagen i morgon.

Korten kommer i ett nytt inlägg.



Inga kommentarer: