måndag, juni 01, 2009

Juni månad började bra!

Kom hem från Sandviken för en stund sedan. Har precis fixat med alla kort jag tog idag. Åkte in och hämtade Anders sen hämtade vi upp min älskling och åkte till Hedåsen och låg och solade där och åt ananas med Wicky och Kristoffer. Sen åkte vi till BJ och var där och nere på stan, sen åkte vi till ett annat ställe och var där några timmar. Sen har vi åkt runt nere på stan lite nu på kvällskvisten.
Helt underbar dag har jag haft, en riktigt bra 1 juni-dag. Den här sommaren kommer bli den bästa ever känns det som. Just nu längtar jag mest till Ålands-resan då min älskade Tobias ska vara med.
Här har ni lite bilder.


Tobias hoppade i Anders XXXXL tröja, haha.
Osminkade jag och Anders på stranden.
Sommaren = OSMINKAD.
Annars blir man inge brun om man har en jäkla massa brunkrämsäckel på sig.
Snygg grimage jag gör i Anders brillor.
Wicky gjorde små toffsar i Anders hår.
Mys med min älskling.
Tobias<3
Anders "spännis" Wiklund.
Som alla brukar säga, Nu ska jag gå och dejta kudden.

Inga kommentarer: