lördag, juni 13, 2009

Lördag!

Oh herregud vad jag är trött, har precis vaknat upp hos Meliza i Sandviken. Ligger i sängen med min bärbara dator nu. Igår packade jag väskan och åkte till Sandviken, hämtade Tobias och åkte och hälsade på hans mamma på stan, så söt mamma och låtsaspappa. Vart inte där så länge för Tobias skulle handla och möta upp Oscar för att sedan åka iväg med Hemvärnet hela helgen.
Åkte hem till Meliza sen och fixade oss inför kvällen, första gången jag drack alkohol sen i Januari. Så tänkte passa på nu när ändå Tobias är borta att gå ut på krogen med Meliza, eftersom han kommer inte in ändå så. Hade jättetrevligt igår iallafall, träffade på Anna, Anton, Jocke, Mitt ex Johan, Max, Jonas, Martin, Dalla, Wicky, Jenny. Åh så jävla bra dom är, världens underbaraste personer som finns. Vi var ut på Eight Boll, Elvis Rockklubb och mulligans hann stänga innan vi kom dit tyvärr.
Nu ska vi snart börja fixa oss och börja blanda groggar och shots. Blir en tvådagars den här helgen. Sen blir det lugnt med drickandet igen, ska jobba på måndag och hela veckan. Bilder kommer upp i morgon, för det har jag inte tid med idag. Har en jäkla massa videosar när vi tar tequila och shots också. Men ni får stå ut att vänta tills i morgon då jag är hemma.
Ha en bra Lördag alla!

Inga kommentarer: