torsdag, juni 25, 2009

Torsdag!

Nu har sommaren kommit, gud va skönt. Det är 30 plus ute och jag ska inte gå ut och lägga mig och sola utan jag ska gå ut och sätta mig och läsa tidiningen, dricka en kopp kaffe sen fixa mig och åka till Sandviken och möta upp Wicky.
Sen får vi se om jag ska till Hedåsen där Matilda, Fredrik och Nylén är och badar. Ska träffa Tobias en stund också innan han åker till Gävle till hemvärnet.
Skulle egentligen åka till Falun med mamma och pappa för jag ska byta min film som inte funkar, men vill hellre till Sandviken.
Igår åkte jag iallafall till Forsbacka med Fredrik, Matilda och Tobias. Träffade Jenny, Johan, Camilla och Lenny där. Dom hade badat men det gjorde vi inte för det var jättekallt i vattnet. Efter det åkte vi till Sandviken och träffade Christoffer "wolle" och umgicks med han en stund innan vi åkte hem. Kom hem vid strax före tolvtiden.

Inga kommentarer: