tisdag, juni 09, 2009

Tisdag!

I morse vaknade jag av att killen från Kundtjänst för Arbetsförmedlingen ringde igen, igår sa han att Gunilla som jag skulle på möte hos var sjuk. Idag råkade han säga bort sig och berätta att hon är på BB, viste inte att hon skulle ha barn. Iallafall, så på Torsdag är de inställt och jag behöver inte gå på coachning med henne.
Annars idag har jag inte gjort mycket, ska precis börja fippla med Tobias blogg. Det var INTE min ide att han skulle fixa en blogg utan han vill göra hemvärnets gubbar glada över reklam, bilder och text om vad dom sysslar med på U-56 som han går på i Gävle. Kika in och kolla om ni har lust, Http://www.tobias-u56.blogspot.com
Och som ni ser på bilden här till höger, min 3,4 mm septumring i näsan har jag tagit ut. Fick en smäll över näsan igår, en rejäl smäll (som inte var meningen) sen dess har det svidit och spruckit upp lite i näsan så nu får den vara ur ett tag.
Här har ni några kort..


Min fina och underbara Tobias hemma hos Jenny och Johan i Gävle.
Man ser Johan lite på kortet också.

Jag och Meliza skulle grilla i Högbo igår, gick väl sådär.

Det började ösregna och vi var dygnblöta, kalla och luktade bränt när vi kom tillbaka
till Sandviken, tur att solen sken då så man torkade ganska fort.

Inga kommentarer: