måndag, juni 08, 2009

Måndag!

Vaknade av ett samtal 06:30 i morse, dom ringde från kundtjänst för arbetsförmedlingen och sa "Hej Sandra! Du skulle ha möte med Gunilla idag, vist? Nu är det så att hon är sjuk, så du kommer få en ny tid hemskickat så fort som möjligt."
ÅH, hade duschat innan jag lagt mig och legat och vänt på kuddarna som vart dygnblöta av min kaluffs. Hade småsovit och vaknat minst en gång i halvtimmen och tänkt på att snart ska jag upp, snart ska jag upp, snart ska jag upp. Sen är det inge möte, mycket trevligt. Jag som VERKLIGEN behövde gå dit idag för att jag skulle fråga om lite papper som lär skickas in.
Hur som helst så kom jag upp i tid idag, nästan. Städade mitt rum och gick igenom en massa papper och en stor säck som var full med pennor m.m Efter det vart det att göra iordning grillmat, jag och Melisa grillade i Högbo. Sen var jag med min söta älskling ända tills nu på kvällningen.
Dags att hjälpa Tobias med sin blogg nu ett tag, sen ska jag försöka sova. I morgon ska jag sola på studsmattan om det är fint väder. Och till er som vart in på min andra blogg om nya bilder, tyvärr har jag inte laddat in korten på datorn än. Men det kommer, Lovar er. Godnatt !

Inga kommentarer: