söndag, juni 07, 2009

Fredag & Lördag!

Det har inte blivit så mycket bloggande den senaste tiden. Men varje dag är jag ute på nå äventyr. Tänkte skriva om fredagens och lördagens bravader.
I Fredags åkte jag och min sötnos in till Gävle och var med Jenny, Johan, Camilla och Lenny. Vi spelade spel, jag piercade Johan och sen höll vi på lite med spökpinnarna. Sen vart det donkenbesök innan jag och Tobias åkte hemåt.
Igår (Lördag) så åkte jag in och hämtade Meliza, Tobias och Wicky så åkte vi till Gävle hem till Mats och hälsade på, satt där och lyssnade på musik och hade det trevligt. Sen åkte vi till Holmen som ligger i Jäderfors utanför Sandviken där det var nå enligt Mats ROCK N ROLL-kväll. Fullt med raggare och raggarbilar, dock kostade det 150 kr inträde och wicky och Tobias är inte myndiga för att komma in på sånna ställen så vi gick aldrig in i området där det var öltält, korv-stånd och massa band som spelade.
Vi skjutsade Tobias till Järbo där han mötte upp Patrik, Oscar och Thomas för killarna skulle lana. Så jag, Meliza och Wicky åkte till Sandviken och träffade massa folk, sen vart det en vända till holmen igen innan vi skjutsade hem Meliza. Sen saknade jag min älskling Tobias så mycket och han ville följa med mig hem så jag och Wicky hämtade han i Järbo, sen skjutsade vi hem Wicky till Årsunda.
Och nu ligger min älskling i sängen, vi har precis kollat på Twilight och ska försöka sova. Klockan är halv 5 på morgonen och jag är såhär pigg, helt otroligt. Blir att sova ut i morgon, sen när älsklingen åkt hem ska jag storstäda mitt rum. Det är alltid skönt att ha ordning och reda.
Ni får se lite bilder i morgon, Godnatt på er!

Inga kommentarer: