tisdag, juni 09, 2009

Fixar och donar!

Har precis dammsugit hela övervåningen på huset, plockat ur och i diskmaskinen och diskat alla matlådor. Pratat med syster Nina i telefonen har jag också gjort och donat och grejat i mitt rum.
Pappa har bytt oljefilter, torkarblad m.m på min bil. Pumpat bakdäcket som var helt utan luft nästan. Han kom nyss in och sa "Framdäckerna är helt slut på volvon, bakdäckerna är helt utan mönster. Måste köpa 4a nya däck till bilen." Förlåt pappa, ska ta det lugnare när jag är ute och åker. Så alla som hela tiden säger "slira lite då, böna, bränn däck", FUCK OFF. Blir inge mer sånt inte, en bil är till att transportera sig fram i, inte leka.
Nu ska jag ta mig en kopp kaffe och gå ut och sätta mig på farstukvisten och läsa dagens tidning, har inte det. Sen ikväll blir det basta med hårinpackning och duscha m.m Lägga sig i tid eftersom jag ska vara på högskolan 09:00 i morgon.
Om vi inte hörs nå mer idag så ha en trevlig kväll alla!

Inga kommentarer: