söndag, juni 14, 2009

Film-maraton!

Nu har vi sett bring it on också, ska se en jätteläskig film nu som heter Evil Dead, men vet inte om den är jätteläskig men Meliza säger det iallafall. Det jag läste om den, usch. Det sista som stod på baksidan var "Ta farväl till dina nerver". BRA BRA.
Nu ska jag kissa innan filmen, för efter den vågar man väl inte göra det.
Tobias Piippolainen, du är så vacker. Kan inte sluta kolla på kort på dig. Du är så omtänksam och söt. Jag får aldrig nog av dig. Vi har kännt varandra i 2 månder snart och jag älskar dig, kanske tidigt att säga men det är så jag känner. Jag skulle kunna dela hela mitt liv med dig, för du är så underbar. Alla timmar med dig vill jag tacka dig för att du delat med mig. Jag är så glad att vi hittade varandra och alla minnen tillsammans är oslagbara. Du är den ända för mig Tobias, du är min älskling och jag hoppas på en LÅÅÅÅNG framtid med dig.
I morgon när du kommer hem ska jag krama och pussa dig i flera timmar. Finns inget bättre än att ha dig i mina armar, att bara känna dina armar omkring mig och dina mjuka fina läppar mot mina läppar är det bästa som finns.
Du gör mig glad som ingen annan gjort och du får mig att känna mig värdefull. Jag kommer gråta av lycka i morgon när jag får vara med dig. En dag utan dig känns som en evighet men i morgon är vi EN igen älskling.
Du är det bästa som hänt mig! Vill och kommer aldrig lämna din min fina och underbara prins.



Inga kommentarer: