tisdag, juni 30, 2009

Måndag!

Åh helvetes jävla skitdag det vart, allt har vart stessigt som fan. Kom precis hem och har duschat, ska upp om 4 timmar och göra mig klar och åka till Stockholm. Men först ska jag krångla på morgonen hit och dit. USCH!
Vart med Wicky och Jenny idag. Vi åkte till Mackmyra vid Valbo och träffade Jenny och Johan, sen badade dom och sen grillade vi i världens finaste hus som Johans föräldrar har, dom är borta så lånade huset idag. Det var jättemysigt, åkte Cab runt i Valbo och hem till Camilla och träffade små kissemissungar, så söta dom var.
När vi kom till Sandviken hämtade vi Tobias och åkte till Sörtutt för Jenny och Wicky skulle bada. Sen skjutsade jag hem alla och åkte hem.
Lär försöka sova nu eftersom jag ska upp tidigt, usch allt känns hemskt just nu. Jag är så jäkla svartsjuk och Tobias med. Men jag tänker inte ta allt i bloggen här nu, för det angår mig och han och ingen annan.
Vill bara säga en sak till dig Tobias, om du nu läser det här. Du betyder så otroligt mycket för mig, FÖRLÅT!

1 kommentar:

tobias sa...

älskar dig också! vela inte att det skulle hända det som hände, förlåt mig med<3 :'(