lördag, juni 27, 2009

Lördag!

Har inte uppdaterat något sen i Torsdag morgon för jag har haft fullt upp hela tiden. Har inte ens hunnit slagit igång datorn alls. Så nu ska jag berätta om vad jag gjort.
I Torsdags åkte jag till Sandviken, umgicks med Wicky, Jenny och min Tobias. Vi åkte runt lite hit och dit och träffade Anki och Wolle också och umgicks ett tag. Riktigt trevlig dag.
Igår så åkte jag och Matilda in till Sandviken och hämtade Wicky, Jenny och Tobias. Sen var vi i Sandviken till 4 innan vi drog in till Ockelbomarknaden, där träffade jag Amanda en sväng. Hon gick med oss där borta en stund. Sen när vi kom tillbaka till Sandviken så lämnade vi av Matilda och hämtade Wolle istället. Åkte till Årsunda och sen till Hedåsen vid badplatsen där det vart fest på hela stranden. Där umgicks vi med massa trevligt folk till 2 inatt. Fick även ringa dit Räddningstjänsten och polisen också, men det orkar jag inte skriva upp här nu varför.
Tobias sov hos mig inatt, vi kollade på film till 6 i morse, då somnade båda i soffan inbökade i täcket. Vaknade inte förns vid 14:00 tiden idag och gick upp och åt, duschade och fixade oss. Sen åkte vi till Sandviken och umgicks med Wolle en stund, sparkade lite fotboll.
Nu är jag hemma och ska snart ladda in lite kort från dagarna, lägger upp dom senare om jag inte ska iväg någonstanns, mobilen piper i ett kör så här planeras det för fullt.

Inga kommentarer: