söndag, juni 14, 2009

Hemma i Hofors!

Har kommit hem från Sandviken ör ett tag sedan, mådde så illa så jag höll på att svimma av flera gånger. Meliza och jag åkte till BJ och hälsade på Jocke en sväng, men klarade inte av att vara där så länge så skjutsade hem henne sen åkte jag hem.
Har duschat och spytt en massa nu, helt förstörd och känns som jag drack 1000 liter sprit i förrgår. Tackafan att det inte blir någon mer festival än en dag på Peace and love i sommar. Tälta i regnet (vet att det kommer regna), dricka sig full för att orka med och allt, nej fyfan.
Nu ska jag krypa ner under täcket med bärbara datorn som ja sitter med, ladda in lite kort och videosar. Det kommer upp i bloggen vartefter jag laddat in. Har min mysiga misse här brevid mig också, det behövs nu när jag inte får vara med älsklingen idag.

Inga kommentarer: