tisdag, april 21, 2009

Tisdag!

Godmorgon! Igår när jag kom hem så orkade jag inte uppdatera bloggen men nuså har jag vaknat och tänkte skriva lite.
Efter jobbet igår så åkte jag och Meliza och gjorde pasta/tonfisksallad hemma hos henne, sen åkte vi till taket och satt där och åt. Sen åkte vi runtrunt lite tills bensinen började tjuta, sen snackar vi inge mer om det.
Kom hem till 21:00 tiden iallafall, första gången jag åker hem utan att det är kolsvart ute. Nu ska jag snart äta, sen planera dagen. Ska iallafall städa, sen får vi se vad som händer. hörs sen.
Bilder...

Min nya klänning, det är en ballongklänning, stor och flufflig längt ner.
Klänning och kofta.
Salladen, god som fan men mycket mat. Mätt vart man .
Meliza och jag i bilen.
Melizas fotavtryck i bilen.
Meliza och jag i bilen.
Anders och Pervis.

Inga kommentarer: