lördag, april 18, 2009

Kom nyss hem!

Nu kom jag hem först. Åkte till Sandviken och hämtade Marcus och Meliza, sen åkte vi till Åshammar och va hos syster å hennes pojkvän en stund innan vi skjutsade dom in till Gävle. Sen åkte vi till Sandviken och åkte runtruntruntrunt, träffade Rebecka, Linnea och en till tjej. Va med Fredrik en stund. Sen åkte vi till Gävle igen, hämtade Dennis och åkte till Legenden där Jesper var, klara sprang runt också och helt tokig. Sen åkte vi hem med Marcus, sen åkte vi runtrunt i Gävle nån timme innan jag skjutsade hem Meliza till Sandviken och skjutsade hem Denka i åshammar. Sen åkte jag in till Gävle och hämtade syrran och hennes kille, sen vart det statiolvända och sen skjutsade jag hem dom till Åshammar.
Kom hem precis och ska lägga mig och sova nu! GODNATT!

Inga kommentarer: