torsdag, april 09, 2009

Sisådär ja!

Nu har vi kommit hem igen, vart en sväng till Dalarna där vi handlade på CityGross. Handlade en massa mat nu så vi har så det räcker och blir över, tror jag iallafalla.
Jag köpte två filmer också. Jag älskar verkligen citygross, dom har allt där nästan. Kommer inte ihåg vad filmerna heter nu men skriver det i ett senare inlägg.
Kan berätta att på vägen mot Falun så stod polisen och det kom ambulanser från både Falun och Långsyttan för det var en långtradare, bil och husbil som hade kört åt helvete ner i diket. Satt massa folk i diket me filtar. LÄSKIGT.
Nu är det faktiskt dags för att göra något att äta, sen ska jag se på tv4 kl:20:00 då C.Gynning ska ha start för sitt nya tvprogram Hjälp jag är med i en japansk tvshow.


Det ska ni väl inte missa?

Inga kommentarer: