torsdag, april 23, 2009

Nyfärgat hår och ålandsresa bokad!

Kom precis hem från Sandviken, tog inte med mig datorn idag. Hade ändå fullt upp så skulle inte hinna uppdatera med bilder och allting. Men ska börja ta med mig datorn, lär utnyttja mitt mobila bredband lite mer än va jag gjort.
Idag på jobbet så fixade Jasmin mitt hår, jag ville inte klippa något förutom luggen (snelugg), vill spara ut håret. Men färgade, gjorde blonda slingor överallt i det svarta håret. Vart faktiskt nöjd, men nu är det så mycket spray (Jasmin fixade en frisyr) i håret så blir att duscha innan jag lägger mig.
Har vart till Högbo och grillat också, kycklingfile och massa annat gott. Justja, sista april är redan bokad för min del. Ifalla dagskryssning till Åland med mamma, pappa, Meliza, bror Andrej och hans kompis Stefan. Kommer hem på kvällen, då ska jag vara schaför, behöver ni skjuts? RING.
Här har ni lite bilder..

Lite av mitt hår.
Lite av mitt hår.
Mysiga badtunnor nere vid sjön man kan hyra för en kväll.
Vi gav lilla ÅKE lite bröd.
Kyckling.
Köpte en bikini idag också när jag sprang runt på stan.
Bild från igår på Linda, piercade henne i läppen som ni ser.
Sara var med också.
Dags för en kvällsmacka innan dusch och sovdags.

Inga kommentarer: